Αναζήτηση

Αριάδνη και Αρετούσα



Η Αριάδνη πήρε τον καθρέφτη στα χέρια της.

Μία μπούκλα είχε ξεφύγει από το διάδημα που ήταν στερεωμένο γύρω από τα μαλλιά της και κάλυπτε το μέτωπο ως το αριστερό της μάτι. Την έπιασε με προσοχή και την στερέωσε προσεκτικά πίσω από δυο χάντρες από αμέθυστο. Ένας γνώριμος γλυκός ήχος χάιδεψε τον εσωτερικό λοβό του αυτιού της. Ήταν το κόσμημα με τις χρυσές μέλισσες που κοσμούσε το λαιμό της.

Έλεγξε ξανά την εικόνα της στον καθρέφτη. Το χρώμα των χειλιών της – κόκκινο του κερασιού – δεν είχε ξεθωριάσει. Ήθελε να ξεχωρίζει στην γιορτή των Ταυροκαθαψίων που άρχιζε σε λίγες ώρες.

Έξαφνα άκουσε έναν γλυκό ήχο.

Μια μελωδία πρωτόγνωρη. Δεν έμοιαζε με τις τελετουργικές μουσικές που έρχονταν από τον μεγάλο ναό.

Η Αριάδνη αφουγκράστηκε καλύτερα. Η μελωδία ακουγόταν απέξω. Κοίταξε προς το παράθυρο. Η κλωστή από το κουβάρι με το νήμα με το οποίο ύφαινε το καινούριο της φόρεμα είχε ξετυλιχτεί και σερνόταν μέχρι έξω από το παράθυρο. Αισθάνθηκε ένα φτερούγισμα στην καρδιά.

Ο μίτος! Μόνο ο Θησέας θα μπορούσε να το είχε κάνει αυτό!

Λες να ξαναγύρισε;

Την ίδια στιγμή μια αντρική φωνή άρχισε να τραγουδά παράξενα:

«Κάλλια ‘χω σε με θάνατο παρ’ άλλη με ζωή μου.

Για σένα εγεννήθηκε στον κόσμο το κορμί μου!»

Έτρεξε προς το παράθυρο και κοίταξε έξω. Η μπούκλα ξέφυγε πάλι από το διάδημα. Μα δεν την ένοιαζε. Το μόνο που την ένοιαζε ήταν να μάθει από πού πήγαζε αυτή η φωνή, αυτή η μελωδία.

Ένας όμορφος άντρας κρατούσε ένα παράξενο ξύλινο μουσικό όργανο και χτυπούσε τις χορδές με τα μακριά του δάχτυλα. Στα πόδια του ακουμπούσε η άκρη της κλωστής.

«Ποιος είσαι;», τον ρώτησε.

«Αρετούσα!», της απάντησε κείνος. «Δεν με αναγνωρίζεις;»

Η Αριάδνη ξαφνιάστηκε. Κοιτάχτηκε ξανά στον καθρέφτη της. Μέσα καθρεφτιζόταν πια μια άλλη. Άγνωστη μα και παράξενα γνώριμη.

Κοίταξε ξανά τον άντρα. «Ερωτόκριτε!», κατόρθωσε μόνο να ψελλίσει.

Η εικόνα που βλέπετε είναι το εξώφυλλο από το μυθιστόρημά μου "Το αίνιγμα του Ερωτόκριτου" που θα εκδοθεί σε λίγους μήνες.

Απεικονίζει δύο γυναικείες μορφές. Ίσως τις αναγνωρίζετε. Η μία είναι η ‘Παριζιάνα’ από το ανάκτορο της Κνωσού.

Η άλλη η Αρετούσα από τον πίνακα του λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου.



Πώς συνδέονται οι δυο γυναικείες μορφές;

Περισσότερα στο μυθιστόρημά μου "Το αίνιγμα του Ερωτόκριτου"

που θα εκδοθεί σε λίγους μήνες.

Θέλετε να πάρετε μια γεύση;

Μπείτε στην ιστοσελίδα μου www.vasilikimakri.com 

συμπληρώστε όνομα και διεύθυνση email και θα λάβετε δωρεάν το πρώτο κεφάλαιο!